2008. november 10.

hét kép-alá-írás

(A képaláírásos fotóalbum Kriszta, Vajaspánkó-szerzőtárs kérésére készült, vallomásos próza műfajban. Próbáltam kreatívan megoldani a feladatot.)
Szeretem az okos, a társadalommal kritikus viszonyba kerülő alkotásokat, legyen szó graffitiről vagy műtermi alkotásról. (Kállai András alkotása november 8-ig volt látható a 2b galériában.)
Szeretem, ha a használati tárgyakban van gondolat és humor. (Eperjesi Ágnes Hűtőmágnesek, 2002. A valóban használható hűtőmágnesek cukorka csomagolások epres piktogramjainak nagyításával készültek, a szemétből tárgy és a sorozatgyártás hamar-megoldásainak középontba állításával.)
Szeretem a nagyvárost, a modern építészetet, a betont, az üveget és a fémet, mégis szeretem, ha egy nagyváros zöld is egyben. (Berlin, a Fal helyén parkosított gyalogúttal, háttérben a Potsdamer Platz, 2008 nyár)
Szeretem a jófej kutyákat, de nem hiszem, hogy nagyvárosban, tömbházban kellene tartani őket. Ezekre az esetekre itt egy kreatív utcai változat (Hamburg, Schanzen Vierteil, 2008 ősz):
Szenvedélyesen vonzódom a műanyag tárgyakhoz. (A Néprajzi Múzeum műanyag című kiállításának részlete, 2006 tavasz)
Egyik kedvenc tánctársulatom a Tünet Együttes - Szabó Réka Társulata. (Te szemét! című performansz részlete, Budapest, Millenáris, 2008 nyár)

Egyszer lesz egy saját múzeumom. (A kép csak illusztráció: HamburgMuseum, 2008 ősz)

11 megjegyzés:

Kriszta írta...

Köszi Zsófi!
Nyugodtan mondhatom, sikerült kreatívan megoldanod :) Valami ilyesmit vártam.
(Jófej az a 2D-s kutya, aki ezek szerint fiú...)

Kriszta írta...

Jah, és ha kész lesz a múzeumod, mindenképp szólj! ;o)

Frazon Zsófi írta...

feltétlenül!
:))

irisz írta...

de jó! már nem vagyok egyedüli hozzászólógató! :)

én is várom a múzeumodat nagyon! azt hiszem a tünet együtteses titkon kívűl a többit már sikerült kilesnem korábban :))

Frazon Zsófi írta...

jól van, akkor kezdjünk lottózni!

Kriszta írta...

Na látjátok, én pl. egyik titkot se tudtam. Szóval már hasznos volt... :)

Viszont én elvből nem lottózom. Úgyhogy valószínűleg nem leszek a mecénásod :)

irisz írta...

azért még igazán lehetnél, csak v.mi másból kell múzeumot venned :)

én sem lottózom, viszont szívesen rajzolok egy múzeumot, mondjuk teremőr medvékkel :))

Frazon Zsófi írta...

jól van: akkor én lottózom, Kriszta veszi, Írisz pedig rajzolja a múzeumot (csak azt nem tudom, mit csináljak majd a nyereménnyel? esetleg vegyek a teremőr medvéknek csinos kabátot és mézet?). tehát akkor van A, B és C terv, ennél többet egyelőre nem is tehetünk az ügyért!

örülök, hogy benneteket is ez izgat a legjobban! :)

Kriszta írta...

Tutibiztos tervek :D

irisz írta...

mi más? esetleg, ha nyitnál légyszi' egy kortárs galériát a múzeumod oldalában és átpasszolnál egy kisebb medvét oda is, nagyon hálásak volnánk. Majd rajzolok egy ilyen részt is a múzeumodhoz. :) csak még vennem kell jóóónagy papírt. :)

Frazon Zsófi írta...

szerintem papírt találunk...